top of page
  • תמונת הסופר/תלימור יקר

4 דרכים להפוך להורה טוב יותר בלי להתאמץ

עודכן: 23 בדצמ׳ 2022

להיות הורה יכול להיות חוויה מתגמלת אך מאתגרת, וזה טבעי לרצות להיות ההורה הטוב ביותר שאתה יכול להיות. הנה 4 דרכים שבהן תוכל להפוך את עצמך להורה טוב יותר מבלי להתאמץ:


  • הישארו חיוביים: גישה חיובית יכולה לסייע רבות בהורות. עשה מאמץ להתמקד בהיבטים החיוביים של הורות ובהתקדמות שילדך עושה, במקום להתעכב על השליליות.


  • הצג הכרת תודה: הבעת הכרת תודה יכולה לעזור לטפח סביבה חיובית ותומכת עבור ילדך. עשו מאמץ להביע באופן קבוע הערכה והכרת תודה לילדכם ולכל מה שהוא עושה, והכרת תודה גם לאחרים.


  • קחו הפסקות: חשוב לקחת הפסקות ולדאוג לעצמכם כהורים. הקפידו להקדיש זמן לטיפול עצמי ולטעון מצברים כדי שתוכלו להיות הורים סבלניים ונוכחים יותר.



  • חפשו תמיכה: הורות יכולה להיות מבודדת לפעמים, וחשוב שתהיה מערכת תמיכה שתעזור לכם לנווט את האתגרים והלחצים של ההורות. אל תפחד לפנות לחברים, למשפחה או למטפל מקצועי לתמיכה.


לסיכום, יש הרבה דרכים פשוטות וקלות שבהן תוכל להפוך את עצמך להורה טוב יותר מבלי להזיע. על ידי תרגול מיינדפולנס, חיפוש תמיכה, לקיחת הפסקות, הישארות חיובית והכרת תודה, אתה יכול להיות הורה יעיל ואוהב יותר ולטפח מערכת יחסים חיובית ובריאה עם ילדך.

43 צפיות
הגיע הרגע להתחיל דרך חדשה בהורות 
 

יש לכם שאלות בנוגע להדרכת הורים?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

הדרכת הורים לימור יקר לוגו
הדרכת הורים
bottom of page