top of page
  • תמונת הסופר/תלימור יקר

יצאנו לקמפינג

עודכן: 28 בספט׳ 2021

לפעמים כל מה שאנחנו צריכים, זה להמציא את עצמנו מחדש. אז זה מה שעשינו, וגילינו את עולם הקמפינג - החו"ל החדש שלנו

גמישות מחשבתית תמיד יכולה לסייע לנו לחשב מסלול מחדש, בתחומים שונים, ואפילו לגלות לנו עולמות חדשים ומופלאים.

בעקבות המצב, כשנתב"ג היה סגור, היינו צריכים למצוא את הפינה החדשה שלנו. אז אמרנו "ננסה ונראה", בכל זאת הפעם עם 2 ילדים קטנים. אז קנינו אוהל , תאורה, ערסל, גזיה ושאר הציוד הנדרש. בפעם הראשונה עשינו קמפינג עם אחלה תנאים , שהשאיר לנו טעם של עוד.

הפעם, כביכול נראה ונשמע קצת יותר מאתגר, קמפינג טבע אמיתי בלי כל "התנאים", אבל חוויה מגניבה וכיפית ממש , עבורנו המבוגרים וכמובן עבור הילדים שמגלים ולומדים עולם חדש של לינה בשטח, הקמת ערסל, הקמת מדורה לקפה ועל האש ועוד.., בקיצור הרפתקה אמיתית!

לכל מי ששאל, כמה המלצות מבחינת טכנית ומיקומים:

התחלנו את הטיול בשמורת עין חרדלית , שמורת טבע קסומה עם מסלול מים רדודים וצלולים שמתאימה לילדודס , המסלול די מוצל , עשינו בצהריים והיה ממש נעים וכיף.

אחר כך המשכנו לפארק גורן , שם הקמנו את האוהל והתמקמנו , פארק גורן חניון לילה קסום שחוץ מברזיה אין שם כלום (אין תאורה, שירותים וכדומה). יש שם כמה חניוני לילה, התמקמנו בחניון לילה שנקרא כליל החורש. אז עשינו על האש וקפה ממדורה קטנה שהקמנו ועליה רשת, יותר מאוחר הקמנו מדורה גדולה עם חברים שהיו לידינו . חוויה קסומה ומרתקת לילדים!

גילינו קמפינג טבע שממלא את הגוף והנפש באנרגיות של עוד, הטבע הוא אחלה תעסוקה לילדים ועולם חדש לגלות (אז לשאלתכם, קמפינג טבע מתאים גם עם ילדים קטנים ותתפלאו לא צריך יותר מידי להעסיק אותם כי הכל מעניין אותם וארחיב למי שירצה).

ועוד נקודה חשובה ונחמדה: כיף שאפשר לעשות את זה מתי וכמה שרק רוצים, מבחינה תקציבית עלות ממש נמוכה (לינה בשטח טבע בחינם, יש מקומות של תנאים אז עולה כניסה), כמובן כל זה לאחר שמתארגנים על הציוד הנדרש (שהוא מחזיר את עצמו כבר בקמפינג הראשון לדעתי, רק בתחושת הסיפוק והכיף).

אז לסיכום, עולם הקמפינג מדהים ומרתק, במיוחד עם ילדים, ממליצה בחום ואענה על עוד שאלות בשמחה

והסיכום של ליאונל הבן שלי (בן 3) : "אמא אני רוצה להישאר עוד לילה"

זה אומר הכל





51 צפיות
הגיע הרגע להתחיל דרך חדשה בהורות 
 

יש לכם שאלות בנוגע להדרכת הורים?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

הדרכת הורים לימור יקר לוגו
הדרכת הורים
bottom of page