top of page
  • תמונת הסופר/תלימור יקר

הדרכת הורים לילדים עם בעיות התנהגות

הורות יכולה להיות מסע מאתגר, אבל היא יכולה גם להיות קשה במיוחד כאשר ילדכם מתמודד עם בעיות התנהגות שונות. בין אם מדובר בהתפרצויות זעם, יכולת דחיית סיפוקים נמוכה, ריבים בין אחים, סמכות הורית קלוקלת, קושי בהצבת גבולות לילדים ועוד ועוד. כהורים, אנחנו תמיד נרצה את הטוב ביותר עבור ילדנו, אבל זה מאד קשה ומבלבל לדעת לאן הכי נכון לפנות לקבלת הדרכה ותמיכה. כאן נכנסת לתמונה מדריכת הורים לילדים עם בעיות התנהגות.


מדריכת הורים מומלצת תדע לספק ייעוץ, הכוונה ועצות פרקטיות ויעילות מאד במגוון נושאים הקשורים להורות. אם אתם הורים לילד עם בעיות התנהגות, אוכל לנסות לסייע לכם לנווט באתגרים שאיתם אתם מתמודדים ולספק לכם את הכלים הדרושים לכם כדי לתמוך בילדכם ובעצמכם.


באתר שלי, אני מציעה מידע רב במגוון נושאים שונים בחינוך והורות. יש לי ניסיון של שנים בעבודה עם הורים לילדים עם בעיות התנהגות ואני גם יכולה לספק הדרכה אישית המותאמת לצרכים הספציפיים שלכם בנושאים כגון:


  • הבנה וניהול של בעיות ההתנהגות של ילדך

  • פיתוח תקשורת ויחסים חיוביים עם ילדכם

  • התמודדות עם הלחץ של הורות לילד עם בעיות התנהגות

  • הצבת גבולות וציפיות לילדך

  • פיתוח אסטרטגיות משמעת יעילות

  • ועוד הרבה!


אני מבינה שהורות לילד עם בעיות התנהגות יכולה להיות מאתגרת, ואני כאן כדי לעזור לכם לנווט דרך העליות והמורדות של הורות לילד עם בעיות התנהגות ולספק לכם את הכלים הדרושים על מנת לתמוך בילדכם ובכם.


אי טיפול או דחיית התמודדות עם הבעיות


צריך להבין שבעיות התנהגות אינן עוברות מעצמן אם לא מתמודדים איתן בדרך הנכונה, ולבסוף מה שבדרך כלל קורה זה שהן רק הולכות ומתעצמות. בנוסף ככל שדוחים את הטיפול או השינוי לו זקוק הילד, וככל שהילד גדל, נצרבים במוחו דרכי התמודדות ותפיסית מעוותות שישפיעו על תפקודו כמבוגר ולמעשה ישפיעו על כל מסלול חייו הבוגרים.


אם אתם מחפשים הדרכה ותמיכה של מישהו שמתמחה בנושאים הקשורים להורות לילדים עם בעיות התנהגות, הגעתם למקום הנכון. כמדריכת הורים מומלצת עם ניסיון מוכח אוכל לעזור לכם לנווט דרך האתגרים של הורות לילד עם בעיות התנהגות ולעזור לכם לגלות את עצמכם מחדש כמשפחה מאושרת ובריאה. צרו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד!

168 צפיות
הגיע הרגע להתחיל דרך חדשה בהורות 
 

יש לכם שאלות בנוגע להדרכת הורים?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

הדרכת הורים לימור יקר לוגו
הדרכת הורים
bottom of page